Kognitivni marketing, optimizacija oglasov in oglasnih videovsebin; učinkovito oglaševanje
že na tržišču
varovano kot »know-how«
Univerza na Primorskem, Fakulteta za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije
Kognitivne marketinške strategije igrajo bistveno vlogo pri oblikovanju učinkovitih marketinških kampanj, pri promociji novih storitev in tudi pri umeščanju izdelkov na trg.
Napredna tehnologija, ki jo poseduje Univerza na Primorskem se uporablja za izboljšanje vizualnih, zvočnih in (vse bolj) taktilnih dražljajev v oglasih, ki lahko pretvorijo oglasno vsebino ali marketinško kampanjo v še bolj učinkovito sredstvo, ki naročniku oglasa oz. prodajalcu omogočajo, da s pametnim oglaševanjem doseže večji učinek na ciljno publiko.
Raziskovalni laboratorij s sedežem na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem je specializiran za razumevanje človekovih interakcij s tehnologijo in njegovih procesov odločanja. Cilj ponujene tehnološke rešitve je preseči zgolj deklarativne izjave ljudi z namenom, da bi natančno ugotovili, kako razmišljajo, kaj čutijo in kako delujejo. Laboratorij ponuja svoje znanje, tehnološko opremo in analitična orodja strokovnjakom in podjetjem v sektorju marketinga in komunikacij za analizo in oblikovanje naprednih kognitivnih marketinških rešitev za promocije izdelkov/storitev, ki temeljijo na kvantitativnih analitičnih podatkih analiziranih promocijskih (video)vsebin.