[zgodba o uspehu] Kako je podjetje Akrobat s trampolini prodrlo na švedski trg

Švedsko podjetje Jumpking je iskalo proizvajalca vrtnih trampolinov. S posredovanjem svetovalca mreže Enterprise Europe Network je prišlo do sklenitve poslovnega sodelovanja s podjetjem Akrobat.

Podjetje Akrobat iz Črmošnjic pri Novem mestu je bilo ustanovljeno leta 2003 kot družinsko podjetje za proizvodnjo športne opreme. Specializirano je za proizvodnjo trampolinov in trampolinskih parkov.

Podjetje Akrobat, ki razvija in proizvaja trampoline, vse od ustanovitve leta 2003 vodita zakonca Primož ter Mateja Penca Staniša. Njun cilj je otrokom in športnikom s pomočjo inovativnih športnih izdelkov in opreme pomagati pri razvijanju gibalnih sposobnosti in spretnosti. Njihovi izdelki so še posebej prilagojeni potrebam otrok, ki se še razvijajo, ter športnikom, ki želijo izpopolniti svoje spretnosti in se naučiti novih tehnik.

Podjetje Akrobat iz Črmošnjic pri Novem mestu je bilo ustanovljeno leta 2003 kot družinsko podjetje za proizvodnjo športne opreme. Specializirano je za proizvodnjo trampolinov in trampolinskih parkov.

Kakovostni izdelki so rezultat lastnih raziskav in razvoja

Podjetje vse od ustanovitve veliko vlaga v raziskave, razvoj in proizvodnjo. Rezultat tega so visoko kakovostni izdelki – trampolini, ki so izdelani iz kvalitetnih materialov in zasnovani tako, da so najboljši tako z vidika uporabnosti kot izdelave.

Podjetje se poleg proizvodnje trampolinov ponaša tudi kot vodilni proizvajalec trampolinskih parkov v Evropi. Gre za na ključ izdelane projekte, ki jih prilagodijo različnim ciljnim skupinam in vključujejo veliko kombinacij elementov ter različnih atrakcij. Akrobatovi trampolinski parki so prav tako plod lastnega razvoja, znanja ter izkušenj z materiali in funkcionalnostmi trampolinov in so prisotni v več kot 45 državah sveta.

Akrobat je izključno izvozno naravnano podjetje, saj njihov delež izvoza v prihodkih presega 97%.  Večino svojih produktov izvažajo na trge kot so Avstralija, Belgija, Francija, Nemčija, Nizozemska, Španija, Velika Britanija, ZDA in ZAE.  Obenem pa so iskali možnosti in priložnosti za vstop na nove trge, predvsem azijske trge in trge Jugovzhodne in Severne Evrope.

Švedsko podjetje je prek mreže Enterprise Europe Network iskalo proizvajalca trampolinov

Priložnost za vstop na trge Severne Evrope se je pojavila ob posredovanju Sebastjana Rose (Center za razvoj in prenos znanja, Univerza na Primorskem), svetovalca mreže Enterprise Europe Network, ki je v bazi poslovnih priložnosti mreže zasledil oglas švedskega podjetja Jumpking, ki je iskalo proizvajalca vrtnih trampolinov in ga posredoval podjetju Akrobat, ki je takoj izkazalo interes za sodelovanje. Na podlagi navezave prvih stikov med podjetjema in izraženega obojestranskega interesa po poslovnem sodelovanju so predstavniki švedskega podjetja obiskali podjetje Akrobat, oddali prva naročila, se dogovorili za poslovno sodelovanje in dobavo proizvodov prek Akrobatovega nizozemskega distributerja ter prodajo trampolinov na skandinavskih trgih.